VISITKORT

Visittkort er noe av det aller viktigste markedsføringsmateriellet du kan ha på deg.
Visittkort bør være fast inventar i lommeboken din eller den mappen du har under armen når du er ute av huset. Selv når du har fri, bør du ha visittkort på deg. Hvem vet, kanskje treffer du på en som du enten kan hjelpe, eller som kan hjelpe deg – personlig eller jobbmessig.

DINE MULIGHETER
(stk.)
(stk.)
(stk.)
Alle priser er oppgitt uten mva
Gratis Frakt
Type << 250 stk. 500 stk. 1 000 stk. 2 000 stk. 3 000 stk. 4 000 stk. 5 000 stk. >>
350g Silk-papir 558 1 582 1 805 1 911 1 965 1 1 019 1 1 073 1
260g Chromo-kartong 778 3 835 3 1 068 3 1 207 3 1 345 3 1 483 3 1 622 3
300g Offsetpapir 832 1 856 1 967 1 1 204 1 1 396 1 1 587 1 1 780 1
275g Gmund Verge Creme 832 1 856 1 967 1 1 204 1 1 396 1 1 587 1 1 780 1
275g Gmund Verge White 832 1 856 1 967 1 1 204 1 1 396 1 1 587 1 1 780 1
250g Resirkulert papir 832 1 855 1 967 1 1 202 1 1 393 1 1 583 1 1 775 1
1: Digitaltrykk, 3: Puljetrykk

Tenk over følgende når du designer ditt visittkort:

  • Sørg for at fargene passer til din virksomhets DNA
    Et helt sort/hvitt visittkort er ikke spesielt interessant å kikke på.
    På den annen side er det viktig at du ikke bruker farger bare for å bruke farger, men fordi det passer til virksomhetens DNA.
    På et visittkort har du begrenset med plass å boltre deg på, så tenk over hvordan du gjerne vil fremstå.
  • Sørg for at du har de opplysningene kunden din trenger
    Et visittkort bør som minimum inneholde jobbtittel, kontaktopplysninger og noe som forbinder deg med virksomheten. Man skal som mottaker av kortet ikke være i tvil om hvor du kommer fra, hva du gjør der og hvordan man får tak i deg. Sørg for at visittkortet har minst to forskjellige metoder som kunden kan kontakte deg på.
    Tenk på; det er kanskje ikke alle som har lyst til å gripe telefonen første gang et møte skal settes opp. Kanskje de foretrekker å sende en e-post? Eller kanskje de ønsker å søke deg opp på LinkedIn først? Sørg for å oppgi de kontaktopplysninger som du forventer målgruppen trenger.
  • Sørg for at logoen/blinkfanget er tydelig
    Når du bruker en form for visuelt blinkfang som har noe med virksomheten din å gjøre er det veldig viktig at man kan se det tydelig, slik at man forbinder det hele med hverandre. Det visuelle blikkfanget de fleste bruker er som oftest virksomhetens logo, men du kan også inkludere andre ting som skaper verdi og koblet til virksomheten din.
  • Del først ut visittkortet ditt når du har skapt en kontakt. Ellers er det likegyldig!
    Har du f.eks. visittkort med på messen, skal du ikke bare stå og dele dem ut akkurat som med andre former for informasjon til kundene. Visittkort bør først deles ut når man har skapt kontakt med et annet menneske. Hvorfor skulle de ellers ta vare på kortet, hvis de ikke vet hvem som er i den andre enden?
  • Bruk begge sider av kortet
    Et visittkort har to sider – ikke bare én.
    Benytt f.eks. muligheten til å skrive alle dine kontaktopplysninger på den ene siden og bruk den andre siden til et budskap eller et bilde av deg selv.


  • Tenger du hjelp til oppsett eller har spesielle behov for dine visittkort er det bare å kontakte oss, så finner vi gode løsninger sammen.


    Toppkvalitet med fargetrykk på en eller begge sider
    Kraftig 350 g papir
    Mange bruksområder

    Alle våre produkter kan leveres med svanemerke, bruk kommentar feltet på bestillings siden hvis dette er ønskelig
    Pris er uten MVA, for total med frakt og MVA legg varen i handlekurven.

;